Размер шрифта
A- A+
Межбуквенное растояние
Цвет сайта
A A A A
Изоображения
Дополнительно

Нормативные документы

                                                                

 

 

 

ЗАЦВЯРДЖАЮ

Дырэктар ДУА “Лабанаўскі

вучэбна-педагагічны комплекс

яслі-сад – базавая школа”

                     А.В. Асіпенка

01.09.2017

 

ПАЛАЖЭННЕ

аб апякунскім савеце

дзяржаўнай установы адукацыі

“Лабанаўскі вучэбна-педагагічны

комплекс яслі-сад – базавая школа”

1. Сапраўднае Палажэнне вызначае парадак дзейнасці апякунскага савета ўстановы адукацыі (далей - апякунскі савет).

2. Апякунскі савет з'яўляецца органам самакіравання ўстановы адукацыі і ствараецца з мэтай аказання садзейнічання ў забеспячэнні яго дзейнасці і развіцця.

3. Рашэнне аб стварэнні апякунскага савета прымаецца ініцыятыўнай групай, у склад якой могуць уваходзіць законныя прадстаўнікі навучэнцаў, педагагічныя работнікі, прадстаўнікі грамадскіх аб'яднанняў і іншых арганізацый, іншыя асобы. Рашэнне ініцыятыўнай групы ўзгадняецца з кіраўніком установы адукацыі.

4. Апякунскі савет арганізуе сваю работу ў адпаведнасці з Кодэксам Рэспублікі Беларусь аб адукацыі, сапраўдным Палажэннем, іншымі актамі заканадаўства, статутам установы адукацыі.

5. Апякунскі савет распрацоўвае, прымае і арганізуе рэалізацыю планаў сваёй дзейнасці ў інтарэсах установы адукацыі.

6. Апякунскі савет узаемадзейнічае з кіраўніком установы адукацыі і іншымі органамі самакіравання ўстановы адукацыі па пытаннях функцыянавання і развіцця ўстановы адукацыі. Прадстаўнік апякунскага савета можа ўдзельнічаць у рабоце іншых органаў самакіравання.

7. Рашэнні апякунскага савета носяць кансультатыўны і рэкамендацыйны характар.

8. Выкананне членамі апякунскага савета сваіх функцый ажыццяўляецца выключна на бязвыплатнай аснове.

9. Дзейнасць апякунскага савета можа быць спыненая па ініцыятыве і (або) рашэнню агульнага сходу апякунскага савета.

У выпадку парушэння папячыцельскім саветам патрабаванняў заканадаўства яго дзейнасць можа быць спыненая па ініцыятыве кіраўніка ўстановы адукацыі.

10. Задачамі дзейнасці апякунскага савета з'яўляюцца:

10.1. садзейнічанне ўстанове адукацыі ў развіцці матэрыяльна-тэхнічнай базы, забеспячэнні якасці адукацыі, прыцягненні грашовых сродкаў для забеспячэння дзейнасці ўстановы адукацыі;

пастановы Мінадукацыі ад 28.12.2016 N 127)

10.2. распрацоўка і рэалізацыя планаў сваёй дзейнасці ў інтарэсах ўстановы адукацыі;

10.3. садзейнічанне ў паляпшэнні ўмоў працы педагагічных і іншых работнікаў установы адукацыі;

10.4. вызначэнне напрамкаў, памераў і парадку выкарыстання сродкаў апякунскага савета па ўзгадненні з кіраўніком установы адукацыі і бацькоўскім камітэтам установы адукацыі (пры яго наяўнасці), у тым ліку на:

10.4.1. умацаванне матэрыяльна-тэхнічнай базы;

10.4.2. удасканаленне арганізацыі харчавання навучэнцаў;

10.4.3. правядзенне спартыўна-масавых, фізкультурна-аздараўленчых, сацыяльна-культурных, адукацыйных мерапрыемстваў;

10.4.4. іншыя мэты, не забароненыя заканадаўствам;

10.5. садзейнічанне ва ўсталяванні і развіцці міжнароднага супрацоўніцтва ў сферы адукацыі;

10.6. мэтавае выкарыстанне сродкаў папячыцельскага савета.

11. Апякунскі савет дзейнічае на аснове прынцыпаў:

11.1. добраахвотнасці сяброўства;

11.2. раўнапраўя членаў апякунскага савета;

11.3. калегіяльнасці кіраўніцтва;

11.4. галоснасці прымаемых рашэнняў.

12. У склад апякунскага савета могуць уваходзіць законныя прадстаўнікі навучэнцаў, у тым ліку члены бацькоўскага камітэта ўстановы адукацыі, педагагічныя работнікі, прадстаўнікі грамадскіх аб'яднанняў і іншых арганізацый, іншыя асобы.

13. Рашэнне аб уключэнні ў склад папячыцельскага савета прымаецца агульным сходам апякунскага савета.

14. Член папячыцельскага савета мае права:

14.1. уносіць прапановы па ўсіх напрамках дзейнасці апякунскага савета на сходах апякунскага савета;

14.2. атрымліваць інфармацыю, наяўную ў распараджэнні апякунскага савета;

14.3. удзельнічаць ва ўсіх мерапрыемствах, якія праводзяцца папячыцельскім саветам.

15. Член папячыцельскага савета абавязаны:

15.1. выконваць патрабаванні гэтага Палажэння;

15.2. выконваць палажэнні Статута ўстановы адукацыі;

15.3. прымаць актыўны ўдзел у дзейнасці папячыцельскага савета, прадугледжанай сапраўдным Палажэннем;

15.4. выконваць рашэнні папячыцельскага савета.

16. Членства ў папячыцельскім савеце спыняецца:

16.1. па заяве члена апякунскага савета, якое ён прадстаўляе агульнаму сходу;

16.2. па рашэнні агульнага сходу ў сувязі з выключэннем з апякунскага савета;

16.3. у выпадку спынення дзейнасці апякунскага савета.

17. Пры выхадзе або выключэнні з членаў апякунскага савета, спыненні дзейнасці апякунскага савета добраахвотныя ўзносы не вяртаюцца.

18. Вышэйшым органам кіравання апякунскім саветам з'яўляецца агульны сход. Узначальвае агульны сход апякунскага савета старшыня апякунскага савета, які выбіраецца на 3 гады.

Агульныя сходы праводзяцца па меры неабходнасці, але не радзей аднаго разу ў паўгоддзе.

Па ініцыятыве адной трэці членаў апякунскага савета можа быць склікана пазачарговае агульнае сход.

Для каардынацыі дзейнасці апякунскага савета ў пасяджэнні Агульнага сходу можа ўдзельнічаць кіраўнік установы адукацыі.

Установа адукацыі забяспечвае ўмовы для дзейнасці апякунскага савета, у тым ліку шляхам прадастаўлення месца для захоўвання дакументацыі апякунскага савета.

19. Агульны сход правамоцны прымаць рашэнні, калі ў ім удзельнічаюць больш за палову членаў апякунскага савета.

Рашэнні прымаюцца простай большасцю прысутных членаў папячыцельскага савета.

Рашэнні па пытаннях, якія адносяцца да выключнай кампетэнцыі агульнага сходу, прымаюцца кваліфікаваным большасцю (не менш двух трацін) галасоў прысутных членаў апякунскага савета.

Рашэнні агульнага сходу апякунскага савета даводзяцца да ведама ўсіх зацікаўленых асоб.

20. Старшыня апякунскага савета ў адпаведнасці са сваёй кампетэнцыяй:

20.1. кіруе дзейнасцю апякунскага савета;

20.2. старшынюе на агульных сходах апякунскага савета;

20.3. забяспечвае выкананне рашэнняў агульнага сходу апякунскага савета;

20.4. прадстаўляе апякунскі савет ва ўсіх ўзаемаадносінах з дзяржаўнымі, грамадскімі і іншымі арганізацыямі і фізічнымі асобамі па ўсіх пытаннях, якія адносяцца да кампетэнцыі апякунскага савета;

20.5. вырашае іншыя пытанні, якія не адносяцца да кампетэнцыі агульнага сходу.

21. Да кампетэнцыі агульнага сходу апякунскага савета адносяцца:

21.1. прыняцце рашэння аб членстве ў папячыцельскім савеце;

21.2. абранне старшыні апякунскага савета і прыняцце рашэння аб датэрміновым спыненні яго паўнамоцтваў;

21.3. вызначэнне прыярытэтаў дзейнасці апякунскага савета і прыняцце рашэння аб удасканаленні яе, змене структуры і скасаванні апякунскага савета;

21.4. распрацоўка, прыняцце і арганізацыя рэалізацыі перспектыўных і бягучых планаў дзейнасці апякунскага савета ў адпаведнасці з сапраўдным Становішчам;

21.5. вызначэнне напрамкаў, памераў і парадку выкарыстання сродкаў апякунскага савета па ўзгадненні з кіраўніком установы адукацыі і бацькоўскім камітэтам установы адукацыі (пры яго наяўнасці);

21.6. вядзенне ўліку паступлення і расходавання сродкаў апякунскага савета і падрыхтоўка справаздач аб іх выкарыстанні ў адпаведнасці з рашэннем агульнага сходу;

21.7. разгляд і зацвярджэнне штогадовай справаздачы апякунскага савета аб дзейнасці і выкарыстанні маёмасці, у тым ліку і грашовых сродкаў.

22. Да кампетэнцыі членаў і (або) ініцыятыўных груп папячыцельскага савета адносяцца:

22.1. падрыхтоўка прапаноў па ўдасканаленні дзейнасці ўстановы адукацыі;

22.2. выкананне прынятых рашэнняў з улікам прапаноў і заўваг членаў апякунскага савета;

22.3. фарміраванне парадку дня і падрыхтоўка неабходных матэрыялаў для разгляду і прыняцця па іх рашэнняў на чарговым агульным сходзе апякунскага савета, штогадовай справаздачы аб выніках дзейнасці апякунскага савета;

22.4. Узаемадзеянне з зацікаўленымі па дасягненню мэтаў, прадугледжаных статутам установы адукацыі;

22.5. разгляд іншых пытанняў, вынесеных на абмеркаванне Агульнага сходу апякунскага савета.

23. Сакратар апякунскага савета:

23.1. ажыццяўляе арганізацыйную працу па падрыхтоўцы агульных сходаў апякунскага савета;

23.2. арганізуе вядзенне і захоўванне пратаколаў агульных сходаў апякунскага савета.

24. Грашовыя сродкі, накіраваныя ў распараджэнне апякунскага савета, фармуюцца з добраахвотных пералічэнняў (узносаў) фізічных асоб, якія залічваюцца на бягучы (разліковы рахунак) па ўліку пазабюджэтных сродкаў установы адукацыі. Грашовыя сродкі выкарыстоўваюцца па мэтавым прызначэнні ў адпаведнасці з рашэннем апякунскага савета, узгодненым з кіраўніком установы адукацыі і бацькоўскім камітэтам установы адукацыі (пры яго наяўнасці).

Разделы сайта